woensdag 11 november 2015

gerrit jan heijn/09-11-2015

>Mr Heijn Ferdi E had nogal wat te zeggen over uw bedrijf,een slavenbedrijf?
>Goedendag dat idee had ik niet maar nu begrijp ik u beter want hiervandaan
is het hele plaatje duidelijk.
W>U ziet of spreekt ferdi e?
>Weet u ik heb de man vergeven dat verzoek heb ik aangenomen vanuit hier
W>U bent in het licht
>Ja dat is zo vergeet niet dat ik weet dat ik meer had kunnen doen voor de mens.
W>Ik snap het vervelend daat het zo moest maar was het in overeenstemming met uw
levenslot of was u een slachtoffer?
>Feitelijk vroeg ik erom geen beveiliging ect maar de zaak is gesloten nu het zij zo.
W>Hoe denkt u over de grote bedrijven in de wereld houden de mensen onder
controle toch?hoorde u er ook bij?
>Ik zeg dit het zit niet goed dat is zeker hoorde ik er ook bij?misschien wel uiteindelijk
maar niet persoonlijk er komt een einde aan deze idioterie dat is zeker.
W>U wilt nog wat zeggen?
>Vergeef je medemens voor zijn daden dan bouw je krediet op!
Gerrit Jan Heijn
09-11-2015


Geen opmerkingen: