zondag 22 januari 2012

05-12-1945/piloten

W>Waar zijn de piloten die niet meer terug kwamen van een vlucht op 05-12-1945 in de bermuda driehoek? >Zoiets als het plaatje moet je je voorstellen op verschillende plaatsen in de driehoek,cyclones energie plaatsen gecreƫerd door magnetische aantrekkingskracht die al lang bestaat sinds de val van altlantis 13000 jaar geleden. In die tijd was er een verscheidenheid aan energie bronnen een wetenschap die jullie niet kunnen maken,een wetenschap die jullie niet kunnen maken op basis van kristallen maar het effect ervan gaat jullie te boven.Nu deze energie ligt te sluimeren al deze tijd en het is nog immer actief onder het water oppervlak in de verzonken piramides op de bodem van de driehoek.Zoals gezegd de electromagnetische staat met de energie banen die over de aarde lopen maakt dat alles is verbonden met elkaar.Die 5 piloten vliegen nog steeds verbazend rond in dat gebied gevangen in een tijdlus.het is zelfs voor mij GOD DE ALMACHTIGE een enorme taak om dit tot een goed einde te brengen. Dit is echt een hele zware klus om de ziel die gevangen zit in een tijdlus waar normaal nu de tijd over is voor de ziel die nu gevangen zit in een vreemde situatie in "tijd vliegen"naar het doel of opdracht. Ik hoop echt dat ik deze kwestie is opgelost in 2013 en dan zoals ik verwacht kunnen deze piloten landen op fort lauderdale in een verre toekomst voor deze piloten! Wees niet bang het is alleen een onmogelijke uitleg voor nu.Ik ben GOD DE ALMACHTIGE CREATOR en zelfs voor mij is dit een zware opgave. Begroet deze zielen met de grootste vreugde als hun tijd er aan komt. GOD
W> Hmm ik keek een stukje naar de bermuda driehoek op tv en wat later ging ik zitten en wachtte af of er wat zou komen en dit was het. (http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_19)


15-02-2014  nog geen piloot gezien

Geen opmerkingen: