zondag 1 januari 2012

abraham lincoln/01-01-12

>Je ziet een foto de schil!buitenkant, binnen die schil een fonkelende ziel die het avontuur
aanging of aangaat op aarde,IK Abraham Lincoln ja ik was er 1 die geschiedenis schreef
ja sommigen moeten de historie boeken openslaan maar het goed het hele goed wat ik deed
was de afschaffing van de slavernij zoals die was in mijn tijd en nu helaas is het er nog
niet zoals in mijn tijd maar nu de gehele mensen massa dat doet mij veel verdriet moet ik zeggen
alle dingen worden opgeschud in dit jaar 2012 oei,dat is een hele overgang van de duisteren,zij die jullie al zolang in de greep hebben en ja er zijn die nog steeds geloven dat dit/jullie systeem zo hoort of normaal is maar beste zielen dit is niet normaal dit is een slaven systeem zo mooi verpakt dat je het niet door hebt.Maar het goede nieuws tussen al de ellende is dat het christelijke licht helemaal gaat doorbreken over de ganse aarde.
ik groet u.

Geen opmerkingen: