zondag 29 mei 2022

marilynn monroe 22-05-2022

W>M hoe was je aardse leven? >Wat zal ik zeggen bumpy dat was het ok ik had een niet gezonde opgroeiende jeugd zoals je zou hebben als je een normale 1 ouder opvoeding had gehad W>Werd er misbruik van je gemaakt? >Ja dat is een ding dat waar was W>Jaren geleden had ik eens contact met jou je vertelde over mooi zijn en dat mensen tegen je opkijken >Dat was zeker zo ik werd natuurlijk ook opgepept met makeup en zo wordt je een sexsymbool ook W>Zeker en dat hollywood ? >Kijk duister dus de andere kant van licht liefde was er toen ook mensen waren er door besmet mensen zijn beïnvloedbaar dus ik had er ook mee te maken met de bazen van hollywood want het sex element is er altijd de misbruik ligt op de loer ik had er niet zo veel erg in maar gaande weg kreeg ik door hoe het spel gespeeld wordt en dat stond zij niet aan W>Waar kwam de ommezwaai naar jou einde vandaan? >Wel ik had een affaire je weet wel en ik hoorde van vreemde zaken die iedereen zou moeten weten maar de power waar ik nmee bezig was daar kon ik niet tegenop W>veel te jong >Het zij zo ik ben springlevend alleen niet op aarde. Marilynn monroe 220-05-2022

Geen opmerkingen: