zondag 29 mei 2022

reinhart heydrich 30-04-2022

Reinhart heydrich W>Aanwezig om te praten? >OKe ik ben hier W>Wat gebeurde er met u voordat u nazi werd? >Tja de omstandigheden waren chaotisch en ik moest iets doen ik wilde zeker macht een zeggenschap over iets ook was het zo dat als je sterk aan iets dacht dat het op je pad komt W>Ga verder aub >IK kwam in kringen terecht die mij naar het juiste toe brachten W>U vond het nazi kamp het juiste? u werd gevraagd om er bij te komen >Inderdaad ik kreeg werk en een salaris dat ging ok W>Maar waar ginbg het dan fout? >Zoals als ik zei Macht Zeggenschap Heersen trok mij aan in dienst van hitler zelfs als dat de dood betekende deed mij niets ofwel iets aanzien W>Het klinkt erg afgedwaald >Dit is extreme afdwaling maar ook weer iets bewijzen W>En toen het ongeluk kwam? >Dat was schrikken ik dacht niet dat mijn tijd gekomen was W>dacht u aan straf voor wat u deed? >Die gedachten heb ik gehad W> U zag het in >Het was vekeerd ik heb mijn les geleerd W>Die macht he >EN dat moeten wij doseren kneden voor het juiste doel aanwenden voor de mensheid ja ik weet het nu 30-04-2022

Geen opmerkingen: