woensdag 15 februari 2023

Bernard Madoff/15-02-2023

W>Bernard Madoff >Je zei het eens "je moet sterk in je schoenen staan"ja als je zoveel geld beheert is dat een hele uitdaging maar alles heeft een reden zoals je weet was ik een bedrieger in een mooi pak niets te zien aan de buitenkant alleen respect maar nu weet je beter niet alles is perfect onder een maatpak maar destijds was mijn denken heel anders was er vuil spel bezig van externe bronnen? zoals mind control?ja zeker dat speelde een rol je luistert naar je gedachten zijn of waren het echt mijn eigen gedachten?daar dacht je niet over na toen nu zou je dat afvragen of dat zo is maar nu is er meer verlichting dan toen in 2008 weet je dik in de soep in 2008 van de 3D iedereen met zichzelf bezig ja ik was verkeerd bezig maar ook op karmisch gebied had het een betekenis want klanten van mij hadden in een vorig leven ook dingen op hun geweten die zij in mijn tijd moesten afbetalen zo is alles in orde maar dat is en was moeilijk te zien laat staan te bewijzen maar vandaag de dag is er meer verlichting zoals ik zei en deze stelling klinkt niet zo vergezocht voor veel mensen ik heb niemand iets fysiek aangedaan maar ik koos die plaats in mijn leven op aarde om een rol te spelen in samenwerking met de anderen dood bestaat helemaal niet ik vertel je dit in eerlijkheid alles is oke met mij. Bernard Madoff 15-02-2023

Geen opmerkingen: