zaterdag 4 februari 2023

Marilynn Monroe/ 04-02-23

W>Marilyyn hollywood hoe was dat? Good Day! ja hoe was dat dat hollywood ik was eerst uiteraard erg opgewonden toen ik daar eenmaal aankwam het was werken van vroeg tot laat je zou dat niet moeten doen het was stressend en dan heb je ook de ontladingen die er aan te pas komen want onder stress werken maakt agressief W>En wanneer had je door dat hollywood geen rozegeur en maneschijn was? >Ja goeie vraag dat besef komt geleidelijk eigenlijk kun je of kon ik het al een beetje zien ontwikkelen maar hee ik was een mens he met gevoelens dus ik zat in dat systeem. Ik was best aantrekkelijk dat was gewoon zo voor anderen die het zagen was ik gespreks onderwerp en dan als je gesetteld bent in hollywood komen de bizarre taferelen op je pad en wordt er van je verlangd om mee te doen of je ligt er uit nou dan is de keus aan jou W>verdiende je genoeg? >In het begin ga je akkoord met je salaris maar naarmate ik hoorde van anderen die veel meer verdiende dan ik kreeg werd ik opstandig. W>En de president? >Tja ik zei al dat ik was een mens die opviel en zo gebeurde het dat ik daar mee in zee ging W>Is alles voor bestemd? >Er zit een profiel in jou bestemming lot . Marilyyn Monroe 4-2-23

Geen opmerkingen: