donderdag 27 oktober 2022

joseph goebels/22-10-2022

W>Mr Goebels ik heb een vraag "waarom?"vertel aub >Het is altijd een avontuur om iets te doen,alleen maar vrede en op een bankje zitten was niks voor mij maar waarom dan terreur dood en verderf? Ja nou om iets te doen zoals ik zei en het moest iets zijn dat opwindend was en dat was het ook. W>Wat levert het op om zoiets te doen Wel je weet "macht"is iets geks wat het met je doet en eenmaal ondergedompeld in de stof ga je er in mee W>Licht was niet aanwezig of weinig >Juist ja als licht vollediog aanwezig was kan je dit niet spelen het moest duister zijn WGoeie vragen karma speelt altijd een deel van het verhaal want karma dient zich uit te spelen in bepaalde omstandigheden gecreeerd door de ziel het duister had zijn vrijheid vanwege de energieeen die dt toelieten en andere rassen jazeker die waren er toen ook al W>Dus jullie wilden totale controle en speelden deze rassen in de kaart? >Ik had niet overal weet van destijds ik zat in een situatie van veel verantwoordelijkheid en vanwege onze leider AH die ook in mijn nek hijgde W>Wanneer kwam de omslag? >Plotseling gaat er een knop om en is het einde van het spel in zicht W>U vermoorde uw gezin heeft was dat afgesproken? ?Nee daar heb ik spijt van W>Waar bent u nu? >ik moet mijn boete tijd nog uitzitten ik weet wat ik gedaan heb toendertijd joseph goebbels? 22-10-22

Geen opmerkingen: